Αντικρίζοντας τον πάτο...
Οι μετοχές που μας πληγώνουν
Σύνδεσμοι


Aegean Airlines: ΔΕ τη συμφέρει η ιδιωτικοποίηση
695 αναγνώστες
Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2008
19:55

Βραχυπρόθεσμα μπορεί η ΑΡΑΙΓ να κερδίσει ποσοστό της επιβατικής κίνησης, αλλά μακροπρόθεσμα ένας υγιείς και δυνατός παίχτης μόνο προβλήματα μπορεί να της δημιουργήσει.

Τουλάχιστον συμμετείχε στο σημερινό πάρτυ της Σοφοκλέους. Έκλεισε στα 4,20 ευρώ, ενώ έχουμε τις τελευταίες μέρες αγορές από τους βασικούς μετόχους. Η τιμή της μετοχής κινείται σε λογικά επίπεδα, αλλά το μόνο συγκρίσιμο μέγεθος είναι οι τιμές των αεροπορικών εταιριών σε άλλα χρηματιστήρια, οι οποίες πιέζονται λόγω των απανωτών πτωχεύσεων. Σίγουρα θα είναι η χρονιά που θα έχουμε τα περισσότερα λουκέτα αεροπορικών εταιριών. Μπορεί η ΑΡΑΙΓ να μη κινδυνεύει από κάτι τέτοιο, αλλά άντε να πείσεις θεσμικό να επενδύσει σε αεροπορική εταιρία! Πάντως η ΑΡΑΙΓ χρωστάει ένα ράλι στην αγορά!

 

Σχετικές μετοχές:
ΑΡΑΙΓ
Σχόλια

19/09 19:59  Nastybishop
κοιταξε η νέα ολυμπιακή θα είναι μικρότερη σε μέγεθος, αυτό σημαίνει ότι η αραιγ θα ανεβάσει τα μερίδια της. από εκεί και ύστερα θα εγκαθιδρυθεί ως leader στην ελληνική αγορά, δεν θα είναι εύκολο για όποιοδήποτε άλλον μπει να της πάρει τα ηνία συνεπώς. άσε που όλοι αυτοί οι διαδικασία ένας θεός ξέρει πόσο θα αργήσει ενώ παράλληλα η αραιγ θα αναπτύσεται.

δύσκολος καιρός για αεροπορικές αλλά θεωρώ ότι τα έχει πάει καλά (επιχειρησιακά) για να δούμε και 9μ.
19/09 20:05  sklhs
Ναι αλλά μια αγορά χωρίς την Ολυμπιακή σημαίνει ταυτόχρονα μια αγορά με μια Ολυμπιακή που θα εντείνει τον ανταγωνισμό σε κρίσιμες γραμμές (πχ. Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Κερδισμένοι θα είναι περισσότερο οι ξένες αεροπορικές παρά η εγχώρια ΑΡΑΙΓ. Αυτή ότι ήταν να κερδίσει από τη πελατεία της Ολυμπιακής την έχει ήδη κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια. Όμως το ξεκαθάρισμα της ελληνικής αγοράς από την Ολυμπιακή σημαίνει ότι θα αρχίσουν να κοιτάνε την ελληνική αγορά και άλλες εταιρίες (βλέπε πχ. Ryanair που περιμένει στην άκρη την απελευθέρωση της ελληνικής αγοράς). To Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι φιλέτο και να το θυμηθείς αγαπητέ Nastybishop ότι σε λίγα χρόνια δε θα είμαστε μόνοι μας!
19/09 20:10  Nastybishop
Ναι δεν διαφωνώ. Απλά νομίζω ότι η αραιγ έχει το πρώτο λόγο πλέον. Γενικά είναι πολύ δύσκολος κλάδος. Τώρα αν κάποιος μπει σε πολύ χαμηλά επίπεδα έχει καλώς, ειδάλλως πρέπει να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί...
19/09 20:15  sklhs
Σίγουρα αν την έχει αγοράσει στα οχτώ ευρώ δύσκολα θα ξαναδεί τέτοιες τιμές. Αλλά στα τέσσερα ευρώ... κάτι μπορεί να γίνει...
19/09 20:31  Nastybishop
αυτή η τιμή αντιστοιχεί σε 300εκ κεφαλαιοποιήση, αν υποθέσουμε ότι φέτος ή του χρόνου βγάλει 30εκ κέρδη (μπορεί να βγάλει και παραπάνω δεν ξέρω) αντιστοιχει σε ρ/ε=10...δεν είναι άσχημα.

ομως είναι και το πετρέλαιο στην μέση...
19/09 23:42  sklhs
Πολύ αισιόδοξο το σενάριο για 30 εκατ. ευρώ κέρδη ! Για το πρώτο εξάμηνο "τα κέρδη προ φόρων να υποχωρήσουν μόλις 3% στα 7,7 εκατ. ευρώ έναντι 8 εκατ. ευρώ το 2007, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά την πρόβλεψη για φόρους υποχώρησαν 13% στα 5,5 εκατ. ευρώ από 6,4 εκατ. ευρώ το 2007".
20/09 00:28  Nastybishop
ειναι δυνατό το 9μ ... μην σε ξεγελά...αλλά δυστυχως λόγω πετρελαίου...
02/10 08:35  infra-red
φυσιολογικα τα 30 εκ τα εχει στο 9μηνο!
με σταθερο πετρελαιο το 09 τα κερδη της μπορουν να πανε πανω απο τα 40 εκ!
ερχονται και νεες γραμμες! πιο μεγαλα αεροσκαφη και οικονομικα...
δεν ειναι χαζος ο Βασιλακης!
αυτα που αγοραζει τωρα...θα τα πουλησει αλλου... αργοτερα στα 10 ευρω!
καλημερα σας! :)
02/10 08:37  infra-red
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
2 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Μετοχές που βρίσκονται στα ιστορικά χαμηλά τους! Μία προσπάθεια να παρουσιαστούν μετοχές που βρίσκονται στα χαμηλά έτους και να αποτιμηθούν οι δυνατότητές τους να ξεφύγουν από αυτά τα χαμηλά... Εξάλλου μία μετοχή που βρίσκεται στα χαμηλά έχει στατιστικά μεγαλύτερα περιθώρια ανόδου και φυσικά το ανάλογο ρίσκο!
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις